20 września 2013

Rozdział 3. cz. 2.

  Czas w samolocie płynął niebłagalnie długo. Może to dlatego, że byłam oddalona o dwa rzędy od mojego Nialla. Jednak nie pójdę spać bo się boję. Tak, obok mnie siedzi Zayn. Nie wiem co mam ze sobą zrobić.
-Holly?- zapytał cicho Malik. Myślałam że śpi! Zakłopotana odwróciłam głowę w jego stronę. Zaraz spotkałam się z jego ciemnymi tęczówkami. Śliczne są... Zaraz?! Co ja mówię?!
-Tak?- zapytałam spokojnie.
-Chciałem Cię przeprosić.- powiedział.
-Nie ma sprawy.- uśmiechnęłam się.
-Ho...- zaczął ale nie skończył z powodu mojego telefonu.
 Na ekranie mojego telefonu zobaczyłam napis "Maryse". Maryse? Ona nigdy do mnie nie dzwoni...
Dziwne. Może coś się stało?! Nie Anastazja... Nie myśl tak... 
*rozmowa*
-Tak?
-Holly?
-Tak. Coś się stało?
-Nie, ale mam małe pytanie związane z pewnym wyjazdem.
-Słucham, ja mam czas.- zaśmiałam się do telefonu.
-Ja, Celeste, Layla i Ciara lecimy na Samoa. Jutro. Lecisz z nami?
-A wiesz że ja właśnie jestem w drodze na Samoa?- zaśmiałam się ponownie.
-O mój Boże. Nie gadaj!- krzyknęła.
-No to jest pewność że się spotkamy.- powiedziała.
-Musimy koniecznie.
-Ja idę bo dzisiaj jest gala i akurat Celeste wcieliła się w Kathlyn. No a ja jak zwykle opiekuję się Ciarą. Pa.
-Pa.
*koniec rozmowy*
   Popatrzyłam na Zayna, który niesamowicie cieszył ryja... Dziwne... Nie wnikam w to bo nawet nie chcę. Poprawiłam się w fotelu.
-Kto dzwonił?- zapytał po chwili ciszy.
-Znajoma.- odpowiedziałam. 
-Aha.
-Co powiesz cieka...- przerwał mi.
-Zerwij z Niallem.- powiedział.
-Co?- zdziwiłam się.
-Ja cię kocham, błagam zrób to.- powiedział. 
Spojrzałam mu w oczy, zobaczyłam w nich smutek i co najgorsze miłość. Co ja mam mu odpowiedzieć. 
-Dobrze porozmawiam z nim.- powiedziałam i się odwróciłam. 
   Wylądowaliśmy. Lazurowe może... Ciepłe powietrze. To coś co mi daje się uśmiechnąć. Jednak coś mi nie daje być spokojną. Muszę porozmawiać z Niallem.
-Niall! Musimy pogadać.- podeszłam do niego. I tak oto stanęłam oko w oko z czymś czego chciałam uniknąć. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
3 kom i daję next... 
Co sądzicie o tym żeby zrobić bloga z takimi imaginami jednoczęściowymi ? 


3 komentarze: